.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری مخوف‌ترین سارقان مسلح کشور
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح در سطح شهر تهران خبر داد.
دستگیری مخوف‌ترین سارقان مسلح کشور

سردار کارآگاه "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی افزود: کارآگاهان در ادامه به شناسایی و دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح شرور که در نقاط مختلف استان‌های کشور اقدام به سرقت منازل شهروندان می‌نمودند و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود که مسلح به سلاح گرم هستند در جامعه ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، پرداختند.

 

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ۳ ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی تعداد ۱۵ تن از این اشرار را در عملیات‌های متعدد دستگیر کردند و به اداره یکم انتقال دادند. در ادامه این دستگیری‌ها عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه ۳ نفر از آنان شده که طی یک عملیات پلیسی و ضربتی با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شده و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح کلت کمری و ۲ قبضه کلاشینکف و همچنین تعداد ۴ خشاب و فشنگ‌های مربوطه کشف و ضبط گردید و به اداره یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

سردار ولی پور گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از گروه ویژه نوپو فراجا که کمک بسیاری در دستگیری این باند مخوف و تبهکار داشت، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات و همچنین یافتن دیگر اعضای این باند در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.192 seconds.